WWW2017 is weer een feit!

Zaterdag 5 augustus is er weer een groep getrainde, en eerlijk is eerlijk, iets minder getrainde wielrenners vanuit Maastricht vertrokken voor de jaarlijkse sponsortocht. Van Maastricht naar Heerenveen, 300 KM incl de 7 heuvelen bij Nijmegen. In de middag startte er ook een tweede groep vanuit Arnhem voor de 150 KM. Regen, valpartijen, lekke banden, tikkeltje tegenwind; de sfeer, catering onderweg, goed gemutste begeleiders Bernard, Peter, Aggie en Henk en de overweldigende finish compenseerden deze tegenslagen ruimschoots. Rond 19.30 uur bereikte de groep gezamenlijk de finish aan de Koemarkt in Heerenveen. Wat een prestatie weer! Op de Koemarkt werd nog stilgestaan bij het feit dat Duco en Roelant ditmaal voor de 5e keer deelnamen aan de 300 km tocht! De winnaar van de wisselbeker voor het binnenhalen van het meeste sponsorgeld waren Suzanne Bruining en Marieke Witteveen. Speciale dank aan: Café Bak voor de ontvangst en de hamburgers, Peter's Partyservice voor de soep, Koga voor het beschikbaar stellen van de volgbus vanuit Maastricht, onze begeleiders en ook het enthousiasme van de deelnemers.

WWW2017 is weer een feit!
Ik schrijf mij ook in voor